zondag 16 februari 2014

Een fleurig meisjesrok

Met een puberdochter in huis moet ik niet denken aan het naaien van een rok of kleed voor haar. Ik ben dan ook heel blij dat haar nichtje binnenkort 6 jaar wordt en ik voor haar eens iets kon naaien. Het is een kleurrijk rokje geworden met schildpadjes op. Omdat ik nog wat stof over had heb ik er nog een sjaal bij gemaakt die ik aan de andere kant afgewerkt heb met een zacht fleecje. . 
Nu ben ik nog bezig met een uil waarin de stof van haar rokje ook verwerkt zit. Deze zal snel hier op de blog verschijnen samen met het speelvriendje, ook een uiltje, voor haar neefje die binnenkort 2 jaar wordt.  Ik weet de volgende dagen zeker nog wat te doen als ik deze cadeautjes tijdig wil afkrijgen. 





1 opmerking:

  1. Leuk rokje, daar zal dat kleine meisje heel fier op zijn ! Moet mij ook eens zo'n minimeisje zoeken om leuke rokjes voor te naaien, want 2 puberzonen zijn daar niet zo direct kandidaat voor he !

    BeantwoordenVerwijderen