donderdag 27 februari 2014

Patroon tekenen voor de workshop van zaterdag

Vandaag mijn patroon gaan tekenen bij Lizzy l'oiseau voor de workshop van zaterdag. We gaan een kleed maken met rits. Het modelletje hadden we in een vorige workshop al gekozen. Dus dat was al gemakkelijk. Het overnemen van het patroon verliep vlot maar dan.... stof kiezen voor het kleed. Er waren zoveel mooie stofjes binnen gekomen. Maar uiteindelijk is het me toch gelukt. Dus ik ben er klaar voor en ik kijk er enorm naar uit maar eerst nog een dagje werken. En dan zaterdagmorgen vroeg op voor een gezellige workshop met leuke dames en een geweldige lesgeefster. 





                                                             Dit is het modelletje.


                                             Dit is het stofje dat ik gekozen heb.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten