donderdag 6 februari 2014

Resultaat van een leuke workshop

Tijdens een superleuke workshop bij Lizzy l'Oiseau heb ik deze uil, Teun genaamd, gemaakt. De workshop werd gegeven door Inge Snuffel ( de persoon die het patroon heeft ontworpen) en Biefrul. Twee toffe madammen waar ik veel nuttige tips van heb gekregen.
Ook mijn dochter volgde deze workshop. Ze was de jongste van de hele bende maar ook haar resultaat was super.
Er zullen zeker nog nakomelingen volgen van uiltje TEUN. 


 






Dit is het mooie exemplaar van mijn dochter.















Hieronder enkele sfeerbeelden van de workshop.
                                                                                             

 
                                     
                                                                                              

        
                                                                                                        








3 opmerkingen:

  1. Mooi Greet, en wat een leuke stofjes heb je bij elkaar gekozen!
    Liefs, Tineke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerds, die twee ! En de stofjes zijn super !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mama je bent en creative en dank u
    voor mijn hoodie

    BeantwoordenVerwijderen