donderdag 1 mei 2014

De uiltjes blijven komen....

Nu ik toch helemaal in de ban ben van uiltjes kon er natuurlijk geen kleedje ontbreken met uiltjes. 
Ik bestelde me onlangs het patroon van de Louisa-dress. Dit leek me wel een ideaal patroontje om de uiltjesstof om te toveren tot een schattig jurkje. Ik maakte dit kleedje in maat 128 maar het lijkt me op zicht wel een ruim kleedje voor iemand van 8 jaar. De mouwen heb ik in deze versie korter gemaakt omdat het toch een zomerkleedje moest zijn.
Ik werkte de zak af met een mintgroene paspelband en kamsnaps in dezelfde kleur.








4 opmerkingen:

  1. amaai, en dat stofje loopt zo mooi door, dat heb je echt knap gedaan. ik heb dat patroontje ook en bestelde gisteren de lotta bij haar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Och zo knap!!! Dat stofje is ook echt helemaal mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja watte, een super mooie blogje gevonden,

    BeantwoordenVerwijderen