donderdag 10 juli 2014

Mijn nieuwe vriendin...

Sinds gisteren heb ik een nieuwe vriendin en ze heeft voor 100% mijn hart veroverd. Enkele weken geleden kreeg ik de kans om via een groepsaankoop voor een voordelige prijs een nieuw naaimachine te kopen. Omdat de bestellingen vlot binnen liepen kregen we er gratis een blinde ritsvoet en een boventransportvoet erbij. We hadden keuze uit verschillende merken en prijsklassen maar iedereen koos uiteindelijk voor hetzelfde toestel de Bernina 350. Vandaag heb ik met de handleiding ernaast mijn nieuwe vriendin beter leren kennen. Maar zaterdag krijg ik nog een initiatieles en zal ik nog wel heel wat nieuwe dingen ontdekken. Hieronder alvast de foto's van mijn nieuwe vriendin en mijn eerste probeersels. 2én ding weet ik nu al zeker... dit gaat een mooie en creatieve vriendschap worden!




3 opmerkingen:

  1. Proficiat, je zal er geen spijt van hebben. In de naailes werk ik ook met dergelijk toestel, zelf heb ik een pfaff.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zal merken als je eenmaal een Bernina hebt je niet meer anders wil.
    heel veel plezier ermee, maar dat gaat zeker lukken.

    BeantwoordenVerwijderen