zaterdag 9 augustus 2014

Deze mocht niet ontbreken in mijn kleerkast.

Ik zag de voorbije weken al heel wat sunny pants uit La maison Victor passeren . Maar ik had nog nooit een broek met print aan gehad. Door de mooie resultaten ging ik op zoek naar een passend stofje voor deze broek. Dus met print maar dan liefst niet te druk want de twijfel was al groot genoeg. Gelukkig zei Tinneke van Lizzy 'l Oiseaux dat deze stof er heel mooi voor was en liet ik me overtuigen.
Tijdens het naaien bleef de twijfel en ook al had ik het patroon goed nagemeten en aangepast pofte ze enorm bij de eerste pasbeurt. Mijn man, Wim vond het helemaal niets. Met de moed in mijn schoenen begon ik te versmallen en de nodige nepen te stikken. Wanneer ik klaar was met de aanpassingen was ik toch wel tevreden maar mijne wederhelft was nog niet overtuigd. De poetsvrouw moest eraan geloven want die was nog maar net binnen en haar mening werd gevraagd. Gelukkig was zij heel enthousiast en gaf ze Wim groot ongelijk. En nu hoor ik graag jullie mening.....
























1 opmerking:

  1. Oh een super mooi resultaat!Ik vind het ook een leuke broek om te dragen.Jouw keuze van stof vind ik heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen