vrijdag 15 augustus 2014

Een handtas voor mijn zus.

Een tijdje geleden heeft mijn oudste zus een operatie moeten ondergaan. Maar een passend cadeautje maken voor haar was er nog niet van gekomen  door die vervelende rugproblemen. Maar nu het ietsje beter gaat heb ik het naaien meteen terug op genomen en het cadeautje voor haar stond bovenaan het lijstje. Wat ik moest maken was niet moeilijk. Mijn zus heeft een zwak voor handtassen dus ben ik ervan overtuigd dat een zelfgemaakte versie haar wel zal bekoren. Natuurlijk het boek "Mijn tas" was dan ook ideaal om er een mooi modelletje uit te kiezen. Ik koos voor de Alice 1 omdat die erg ruim is en ik weet dat mijn zus steeds heel wat in haar handtas steekt. Het stofje vond ik bij Veritas. Aan de binnenkant koos ik voor een rood katoentje dat erg leuk afsteekt tegen het donker blauwe van de tas. Voor de draagriem koos ik voor een donkerblauwe tassenband.







3 opmerkingen: