maandag 17 november 2014

VOOR EEN HERFSTKINDJE



Onze buurvrouw is sinds kort bevallen van een flinke zoon, Sverre.
Binnenkort gaan we op kraambezoek, waar Justine en Kamil enorm naar uitkijken. Ze zijn erg benieuwd naar hun nieuwe buurjongen. Kamil denkt dat we beschuit met muisjes gaan krijgen omdat de papa een Nederlander is.
Wanneer het geboortekaartje in de bus viel dan ontdekte ik een hele originele geboortelijst. Het was een lijst op geboortelijst.com en met de juiste wachtwoorden konden we ontdekken wat het verlanglijstje was.  Hierin stond van alles van verschillende winkels bij elkaar. Maar ook dingen zoals een oppas tegoed voor een avond als mama en papa eens samen weg willen gaan. Dit zag Justine al meteen zitten. Wat verder stond ook dat zelfgemaakte cadeautjes ook welkom waren. Dus het brainstormen kon beginnen.
Ik maakte een pak om met Sverre naar buiten te gaan. Dit kan hij aan zowel in de kinderwagen alsook wanneer hij met een draagdoek naar buiten gaat. De buitenkant is gemaakt uit een katoenen stofje met egeltjes en paddenstoelen. Een echt herfststofje voor een herfstkindje. Voor de binnenkant gebruikte ik een pels maar wel eentje van katoen zodat het vlot gewassen kan worden. Ik maakte uit dezelfde stof een bijhorende bavet en een paar babyslofjes. De babyslofjes kunnen langs beide kanten gedragen worden.
Om het geschenk compleet te maken flockte ik op een t-shirt de egel die in het stofje voor komt en ook zijn naam. We zijn nu klaar om op kraambezoek te gaan. Ik hoop dat ze het mooi vindt en dat ze het veel kan gebruiken.










3 opmerkingen:

  1. wauw! wat een prachtig geschenk!!! die zullen daar heel blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat leuk dat de ouders op het lijstje vermelden dat zelfgemaakte spulletjes ook welkom zijn. Dan zal dit prachtige kadootje zeker een schot in de roos zijn en met deze koude dagen heel erg welkom zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LIEFDE SPELLS DIE WERKEN
    Ik geef dit getuigenis aan partners die moeilijke tijden doormaken in hun relaties, want er is een middel om je trauma's te herstellen. Ik kon de pijn die mijn hart plaagt niet beheersen. Ik was gekwetst en in de war. Ik had dringend hulp nodig, deed wat onderzoek op internet en kwam een pagina tegen waar ik zag dat Dr. Egwali, een spellcaster, die helpt geliefden terug te winnen. Ik nam contact met hem op en hij deed speciale gebeden en spreuken voor mij. Tot mijn verbazing kwam mijn man een paar dagen later thuis. Dus we kwamen weer bij elkaar en er was veel liefde, vreugde en vrede in de familie. Bedankt lieve dokter

    Je kunt ook Dr. Egwali, een krachtige spellcaster, gebruiken via whatsapp +2348122948392 of zijn e-mail "Dregwalispellbinder@gmail.com" voor oplossingen.

    Hij helpt ook met:
    * Beheers je geliefde
    * Liefhebber terug
    * Loterijwinst
    * HIV-behandeling
    * Herpeskuur enz..

    BeantwoordenVerwijderen